LOADING
 
Loading products...

Skift din adgangskode

 
x

Changed passwordAdgangskode ændret

emma.dk
Mente du: ?

Brands

Kategorier

DER ER TRUKKET 85 KR. I MIN BANK?
EMMA.DK ER EN FORDELSKLUB, SOM FOR 85 KR./MDR. GIVER ADGANG TIL DANMARKS BILLIGSTE PRISER. DU BLIVER MEDLEM VED FØRSTE KØB OG DEN 1. UGE ER GRATIS. HVIS DU HAR VÆRET MEDLEM FØR, SÅ VIL DIT MEDLEMSKAB BLIVE GENAKTIVERET, NÅR DU HAR LAGT EN ORDRE.
HVORDAN MELDER JEG MIG UD?
Du kan opsige dit medlemskab ved at afmelde manuelt på hjemmesiden i alle hverdage, har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på mail på emma@emma.dk.
HVOR HURTIG ER JERES LEVERING?
VI LEVERER NORMALT INDENFOR 1-5 HVERDAGE - SIKKERT OG HURTIGT.
KAN MAN UDMELDE SIG NÅR MAN VIL?
Du kan opsige dit medlemskab ved at afmelde manuelt på hjemmesiden i alle hverdage, har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på mail på emma@emma.dk.
SÆLGER I ÆGTE VARER?
ALLE VORES PRODUKTER ER 100 % ÆGTE. VI IMPORTERER VORES PRODUKTER FRA LEVERANDØRER I EU, OG DERVED UNDGÅR VI DYRE MELLEMLED. DET BETYDER AT DU SOM MEDLEM SPARER TUSINDVIS AF KRONER ÅRLIGT.
KAN I GARANTERE, JEG FÅR MINE VARER?
VI GØR ALT HVAD VI KAN, FOR AT DU MODTAGER DIN ORDRE HURTIGT. BLIVER DEN VÆK UNDERVEJS LØSER VI DET.
HVORDAN BLIVER JEG MEDLEM?
SÅ SNART DU HAR LAVET EN ORDRE, BLIVER DU AUTOMATISK MEDLEM AF VORES FORDELSKLUB.
HVILKE LANDE SENDER I TIL?
VI SENDER TIL DANMARK.
HVOR SKAL RETUR PAKKEN SENDES TIL?
FOR AT KUNNE SENDE EN PAKKE RETUR, SKAL DU først KONTAKTE VORES KUNDESUPPORT, SOM VIL HJÆLPE DIG MED, HVORDAN DU SENDER PAKKEN RETUR.
VED RETUR MÅ VARERNE VÆRE ÅBNET?
NEJ, VARERNE SKAL VÆRE UBRUDTE OG I ORIGINAL STAND.
HAR I GRATIS FRAGT?
LEVERINGS- OG HÅNDTERINGSGEBYRET ER GRATIS FOR ORDRER, DER ØNSKES LEVERET TIL DAO OG GLS PAKKESHOP SAMT DAO HJEMMELEVERING.
KAN JEG KØBE 2 ENS VARER TIL EMMA PRIS INDEN FOR DEN SAMME MÅNED?
JA, DET ER MULIGT AT KØBE 2 ENS VARER TIL EMMA PRIS PR. 30. DAG.
KAN JEG FÅ PAKKET MINE VARER IND?
JA, OG RIGTIG FLOT ENDDA. DET KOSTER 9 KR. PR. STK.
KAN JEG GÅ IND OG SE MINE TIDLIGERE ORDRER?
JA DET KAN DU. NÅR DU ER LOGGET IND PÅ DIN PROFIL, KAN DU TRYKKE PÅ ORDREHISTORIK OG SE DEM ALLE.
HVAD ER CASHPOINTS?
HVER GANG DU HANDLER HOS OS, OPTJENER DU POINT. DINE POINT OMREGNES TIL RABATTER, SOM BLIVER MODREGNET VED DIT NÆSTE KØB, NÅR DIN PRØVEPERIODE ER AFSLUTTET.
KAN JEG TILFØJE BEMÆRKNINGER TIL MIN ORDRE?
HAR DU TILFØJELSER TIL DIN ORDRE DER VEDRØRER RETTELSER/FEJL MM. KAN DU SKRIVE TIL VORES KUNDESUPPORT emma@emma.dk
HVORFOR SVARER I IKKE PÅ MAIL?
Vi svarer så hurtigt vi kan, og vi bestræber os på at vende tilbage til dig indenfor 24 timer. Kontakt kundeservice på emma@emma.dk.
JEG HAR ET ANDET SPØRGSMÅL?
DU ER ALTID VELKOMMEN TIL AT SKRIVE EN MAIL TIL VORES KUNDESUPPORT emma@emma.dk, oOG VI VIL GØRE VORES BEDSTE FOR AT HJÆLPE DIG.
JEG MANGLER KODEN TIL AFHENTNING AF PAKKEN
SKRIV EN MAIL TIL emma@emma.dk, SÅ FINDER VI UD AF HVAD DER ER SKET OG LØSER DET.
HAR JEG FORTRYDELSESRET?
JA, HVIS DU SENDER PRODUKTET RETUR I UBRUDT OG ORIGINAL EMBALLAGE INDEN FOR 14 DAGE.
JEG KAN IKKE LOGGE IND/JEG HAR GLEMT MIN KODE/E-MAIL
HHVIS DU HAR GLEMT DIN KODE, KAN DU TRYKKE ’GLEMT KODEORD’, SÅ MODTAGER DU ET LINK TIL DIN E-MAIL, OG DU KAN HERFETER LAVE ET NYT KODEORD. VIRKER DET STADIG IKKE, ER DU VELKOMMEN TIL AT SKRIVE TIL VORES KUNDESUPPORT. HAR DU GLEMT DIN E-MAIL SKAL DU SKRIVE EN MAIL TIL emma@emma.dk, SÅ HJÆLPER VI DIG.
HVOR LANGT ER MIN PAKKE? HVOR ER MIN ORDRE?
NÅR DU LAVER EN ORDRE, FÅR DU EN E-MAIL MED ET PAKKENUMMER, SÅ DU KAN SPORE HVOR PAKKEN ER.

SPOR DINE PAKKER HER:

Gls: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
Dao: http://www.dao.as/language/en/
Postnord: http://www.postnord.dk/da/Sider/TrackTrace.aspx
KAN DU STADIG IKKE SPORE DIN ORDRE, KAN DU SKRIVE TIL emma@emma.dk, SÅ LØSER VI DET.
JEG HAR MODTAGET ET FORKERT ELLER ØDELAGT PRODUKT
DET KAN VI HURTIGT ORDNE. SEND EN MAIL TIL emma@emma.dk. VI SENDER ET RETURMÆRKE, SÅ DU KAN SENDE DET FORKERTE/ØDELAGTE PRODUKT RETUR. HUSK AT VEDLÆGGE DIN FØLGESEDDEL, SÅ VI KAN SENDE DIG DET RIGTIGE PRODUKT.
JEG KAN IKKE AFMELDE MIG/HVOR ER AFMELD KNAPPEN
De første 72 timer er abonnementet låst af tekniske årsager, og du kan derfor først afmelde dig efter 72 timer. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på mail på emma@emma.dk.
JEG HAR IKKE FÅET EN ORDREBEKRÆFTELSE
HAR DU IKKE MODTAGET DIN ORDREBEKRÆFTELSE, HAR DU MÅSKE SKREVET DIN MAIL FORKERT. DU SKAL DERFOR KONTAKTE emma@emma.dk
HAR BETALT 85 KR. SELVOM JEG IKKE ER MEDLEM?
DET KAN DER VÆRE FLERE ÅRSAGER TIL; MÅSKE HAR DU VED EN FEJL LAVET 2 PROFILER OG GLEMT AT AFMELDE DEN ENE? ELER MÅSKE HAR ET FAMILIEMEDLEM LÅNT DIT KORT, OG BRUGT DET PÅ EMMA.DK. FOR AT TJEKKE OM DU 2 PROFILER, SKAL DU SKRIVE TIL emma@emma.dk
DEN SKRIVER "FORKERT MAIL”
PRØV AT LOGGE IND MED EN ANDEN MAIL. ELLERS ER DU VELKOMMEN TIL AT KONTAKTE VORES KUNDESUPPERT PÅ EMMA@EMMA.DK
JEG HAR SKREVET DEN FORKERTE MAIL
Kontakt emma@emma.dk
JEG HAR IKKE MODTAGET PENGE FOR MIN RETUR ORDRE
HAR DU BRUGT MASTERCARD, VIL DER GÅ OP TIL 1 MÅNED FØR PENGENE KOMMER TILBAGE PÅ DIN KONTO.
HAR DU BRUGT DANKORT, VIL DER gå OP TIL 1 UGE.
HAR DU IKKE MODTAGET DINE PENGE INDEN FOR DET NÆVNTE TIDSRUM, SÅ KONTAKT OS PÅ emma@emma.dk
RING TIL EMMA?
Kontakt vores kundesupport på emma@emma.dk, og de vil hjælpe dig hurtigst muliogt.