Loading products...

 Sådan! Du er nu logget ind!

Skift din adgangskode

 
x

Changed passwordAdgangskode ændret

Der er trukket 85 kr. i min bank?
emma.dk er en fordelsklub som giver adgang til Danmarks billigste priser. Du bliver medlem ved første køb, den 1 uge er gratis
Hvordan melder jeg mig ud?
Log ind på din profil, tryk på under ’Min Profil’, og afmeld emma
Hvor hurtig er jeres levering?
Normalt inden for 1-2 hverdage
Kan man udmelde sig når man vil?
Ja du kan opsige, når det passer dig.
Sælger I ægte varer?
Vi importerer vores produkter fra leverandører i EU og sådan undgår vi dyre mellemled og det betyder at man sparer tusindvis af kroner årligt. Alt 100% ægte kvalitet.
Kan I garantere, jeg får mine varer?
Vi gør alt hvad vi kan, for at du modtager din ordre hurtigt. Bliver den væk undervejs løser vi det.
Hvordan bliver jeg medlem?
Så snart du har lavet en ordre, bliver du automatisk medlem af vores fordelsklub.
Hvilke lande sender i til?
Vi sender til Danmark.
Hvor skal retur pakken sendes til?
For at kunne sende en pakke retur, skal du kontakte vores kundesupport, og du sender den selv retur.
Ved retur må varerne være åbnet?
Nej, varerne skal være ubrudte og i original stand.
Har i gratis fragt?
Vi har altid gratis levering uanset ordrestørrelse.
Køb 2 ens varer til emma pris inden for 1 mdr?
Det er kun muligt at købe 1 vare til emma pris, anden gang du køber vil den koste mere.
Kan jeg få pakket mine varer ind?
Ja, rigtig flot endda, det koster 9 kr. pr. stk.
Kan jeg gå ind og se mine tidligere ordrer?
Ja det kan du. Når du er logget ind på din profil, kan du trykke på ordrehistorik og se dem alle.
Kan man købe varer uden at være medlem?
Du skal være medlem for at kunne købe til emma pris.
Hvad er cashpoints?
Hver gang du handler hos os, optjener du point, de omregnes rabatter som bliver modregnet ved dit næste køb, når din prøveperiode er afsluttet.
Kan jeg tilføje bemærkninger til min ordre?
Har du tilføjelser til din ordre der vedrører rettelser/fejl mm. Kan du skrive til vores kundesupport [email protected]
Hvorfor svarer I ikke på mail?
Vi svarer så hurtigt vi kan, og arbejder på at vende tilbage til dig indenfor 24 timer. For hurtigst svar skriv til [email protected] eller ring til 60277277 i telefontiden.
Jeg har et andet spørgsmål?
Du er altid velkommen til at skrive en mail til vores kundesupport [email protected], og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Mangler koden til afhentning af pakken
Skriv en mail til [email protected], så finder vi ud af hvad der er sket og løser det.
Har jeg fortrydelsesret?
Ja, hvis du sender produktet retur i ubrudt og original emballage inden for 14 dage.
Kan ikke logge ind/har glemt min kode/e-mail
Hvis du har glemt din kode, kan du trykke ’glemt kodeord’, så modtager du et link til din e-mail, og du kan lave et nyt. Virker det stadig ikke, er du velkommen til at skrive til vores kunde support. Har du glemt din e-mail skal du skrive en mail til [email protected], så hjælper vi dig.
Hvor langt er min pakke? Hvor er min ordre?
Når du laver en ordre, får du en e-mail med et pakkenummer du kan sporer hvor pakken med.

Spor dine pakker her:

Gls: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
Dao: http://www.dao.as/language/en/
Postnord: http://www.postnord.dk/da/Sider/TrackTrace.aspx
Kan du stadig ikke spore din ordre, kan du skrive til [email protected] og vi løser det.
Jeg har modtaget et forkert eller ødelagt produkt
Det kan vi hurtigt ordne. Send en mail til [email protected]. Vi sender et returmærke, og du vil kan sende det forkerte/ødelagte produkt retur. Husk at vedlægge din følgeseddel, så vi kan sende dig det rigtige produkt.
Kan ikke afmelde mig/hvor er afmeld knappen
Når du er logget ind, kan du afmelde dig med det samme. Gå til ’Min Profil’ og klik derefter "Afmeld emma". De første 72 timer er abonnementet låst af tekniske årsager. Har du ingen held, så kontakt vores kundesupport på tlf. 60277277 i tidsrummet mandag - fredag 9-11 eller 13-14.30 og vi hjælper dig med at løse det.
Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse
Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, har du måske skrevet din mail forkert. Du skal derfor kontakte [email protected]
Har betalt 85 kr. selvom jeg ikke er medlem?
Det kan der være flere årsager til; Måske har du ved en fejl lavet 2 profiler og glemt at afmelde den ene? Eler måske har et familiemedlem lånt dit kort, og brugt det på emma.dk. For at tjekke om du 2 profiler, skal du skrive til [email protected]
Den skriver "forkert mail"
fejl i systemet?
Jeg har skrevet den forkerte mail
Har ikke modtaget penge for en retur ordre
Har du brugt Mastercard, vil der gå op til 26 dage før pengene kommer tilbage på din konto.
Har du brugt Dankort, vil der 1-5 hverdage.
Har du ikke modtaget dine penge inden for det nævnte tidsrum, så kontakt os på [email protected]
Ring til emma?
TLF 60277277 EL. 31402223
MANDAG 10-11 / 13-14.30 ELLER TIRSDAG - FREDAG 9-11 / 13-14.30